| אופני הקצה של קאנונדייל טים נקנו מהחנות ב 29/10/08 צורת צביעה 2008 אבל הכל 2009 אותו דגם הבולם הקדמי לפטי 2009 גם האחורח FOX RP 23 2009 גלגלים MAVIC CROSMAX 2008 בריקסים HOP MINI PRO CARBON 2009 קרנק BB30 2008 פלאטות חדשות סטם SI כולל סט כלים שנכנס בתוך הסטם אוכף SAN MARCO 2009 מהטובים שיש מוט אוכף לא מה שיש בתמונה אלא טוב יותר של PRO CARBON קסטה XTR חדשה בקופסה שפטרים XTR מעביר מעביר קדמי XTR 2009 מעביר אחורי XTR CARBON 2009 לרצינים בלבר אין שריטוט ואין דנטין על האופניים השלדה במצב חדש |
פרטים |