X7 2007 נקנו בסוף 2008 משודרגות, מפרט:
בולם קדמי מרזוקי 66ATA 2008 עם חלקים פנימיים 2009 עובד מצויין ואין לו בעיות
ברקסים XT 2008 עם ידיות סיינט 2008 ורוטורים 203ממ של קוואד
חישוקים ספאנק סטיפי עם צמיגים טריילבר 2.5 קדמי אדוונטג' 2.4 אחורי
צ'יין גייד ל2 פלאטות
בוטום בראקט חדש נקנה לפני 3 שבועות בערך וקניתי קראנק האספלט חדש לפני פחות משבוע והוא עבר 2 רכיבות
מוכן להחלפה על אופני 6-6.5 אינץ' אגרסיביות (אני רוכב יותר AM מאשר פרירייד)
להתקשר אחרי השעה |
פרטים |