אופניים בני שנה וחצי בערך, נרכבו מעט מ-א-ו-ד, אפילו לא בסופי שבוע, רק אחת לכמה שבועות וגם זה לאיזה שעתיים. אופניים מעולות, מגהצות הכל ועולות כמו גדולות, הגודל שלהם מרגיש כאילו רוכבים על ז"ק אבל עם יתרונות של ש"מ. האופניים משודרגות בברקסים מאגורה לואיס DH, מקסיס מיניון מקדימה והיי רולר מאחורה, שניהם 2.5 שנת 2007. גמיש לרציניים! אפשר לשלוח אי מייל, להתקשר או לשלוח SMS אם אני לא עונה.