גיאנט בולדר DX, קראנק אליביו, 16 הילוכים, באש גארד של SALSA, קוקפיט שעטנז ביזארי (חלקי איסטון ורייס פייס). אופני כניסה, נו מה? שירתו אותי נאמנה כשלוש שנים, בעיקר בתוך העיר (עכשיו יש עליהם סליקים/סמי-סליקים אבל יש גם צמיגי שטח למעוניינים, בלי תוספת מחיר). מעלים עכשיו אבק בדירה כי אין לי זמן בשבילם. מחיר? לפי כללי היצע וביקוש. סביר להניח שבשביל פחות מ- 1,100 זוזים הם ימשיכו להעלות אבק בדירה (לא לחוץ למכור). |
פרטים |