הדגם הוא 2008 אך נקנו בפברואר 2009,מערכת ההילוכים שודרגה לxt ,כמו כן הבולם rockshox reba 120 היה בשימוש רק כחודשיים ולכן הוא במצב חדש כך גם סט הגלגלים והקראנק. שרשרת xt וקאסטה slx חדשים בני שבועיים. אופני 5 אינץ מעולות לxc וסינגלים מכל הסוגים. יש מכה קטנה בשילדה שלא מהווה בעיה ,בגלל זה המחיר נמוך יותר!