X6 שקיבלו ממני את מיטב הטיפול,מיסבים חדשים,55TST בעל קארטריג' חדש בלי בעיות בכלל,בולם אחורי X-FUSION ,הילוכים שימנו דאור,גלגל אחורי מקורי גלגל קידמי ALEX SUPRA BH גלגל מפלצת,ברקסים HAYES 9 הידראולים,סטם של קור 50 מילימטר,פדלים וולגו מגנזיום MG-1 .
שילדה נקיה ממכות אחרי הורדת צבע מלאה לצורך מראה הRAW ,מוכן גם לצביעה כבר אחרי שיוף ופוליש.
יש אפשרות לקבל את האופניים ב2500 עם בולם SR SUNTOUR DURO 140 וגלגל בבניה COSTUM חישוק סינגלטרק ונאבה נובאטק בעלת ציר 10 אמיתי,יש עוד מלא ציוד שאפשר להרכיב.
אני מראשון לציון קוראים לי רוני. |
פרטים |