אופני סטריט ברמה גבוהה מאוד.
מפרט:
שלדה: אטום לאב טריילקינג שנת 2009
בולם: מרזוקי DJ2 2007
קראנק: FSA V-DRIVE XTREME
ציר מרכזי: FSA PLATINUM DH
פדלים: אודיסיי טוויסטד פלסטיק
גלגל אחורי: אטום לאב DHR על נאבה אטום לאב פימפ סינגל ספיד מייסבים אטומים עם פריוויל אודיסיי 14 שיניים ושפיצים 2 מ"מ של וויל סמית'
גלגל קדמי: AXIOM נאבה ציר 20 מייסבים אטומים
כידון: סיק צ'ייס עם רייז 3 אינטש ברוחב של 71 מ"מ מטורף ונוח בטירוף
סטם: סיק קלאסיק 30 מ"מ
הד סט: אטום לאב אינטגרלי מייסבים אטומים
גריפים: ODI LONG NECK
כיסא: אודיסיי אייטקן
מוט כיסא: FBM מגניב עם ציור של קורי עכביש
זהו. לא נכתבו ברקסים כי הם נמכרים ברייקלס, גמיש מעט במחיר, אם אתם מתכוונים להציע הצעות מצחיקות עדיף לכם לחסוך את הכסף של השיחה |
פרטים |