גארי פישר -קייק-בניה אישית!!! מזלג:רוק שוק -REBA-Race עם נעילה מהכידון . כל החלקים שימנו XT 2008,גלגלים טיובלס'קרנק,מער' הילוכים,קאסט ,מעצורי דיסק .סטיים OVAL.מוט כידון סקוט 50 גר' פרופישונל. האופניים עלו על הכביש באמצע 2008 הם במצב מעולה ולא נרכבו הרבה . בשנה האחרונה לא נרכבו כלל!!! צמיגים חדשים של מקסיס קרוס מרק
פרטים
מודעות נוספות של רן מיקום בארץ:
מישור החוף והשפלה
(לפי הרישום לאתר)