האופניים נקנו ע"י אבי ב-7000 ש"ח. לאחר שהבין שהעסק לא בשבילו הם חנו במחסן לתקופה ארוכה. לפני חצי שנה התחלתי לרכב עליהם ומיד נדלקתי על התחום. הבעיה היחידה היא שהם גדולות עלי, לכן עקב השדרוג הם מוצעות למכירה במצב חדש.(לא הצלחתי להעלות את התמונה האותנטית) מחיר מציאה. כל הקודם זוכה!