הארו X7 משופרות
בולם קדמי מרזוקי 66 ATA ברקסים שימאנו XT 2009 עם ידיות סיינט 2009 עם רפידות XTR מקדימה וקול סטופ מאחורה (חדשות, נרכבו 5 פעמים) חישוקים ספאנק סטיפי על נאבות פורמולה קראנק האספלט 170ממ חדש עם פדאלים FPD חדשים צ'יין גייד
האופניים מתנהגות מעולה וגם מפדלות מעולה, עושות הכל מAM עד DH (מנסיון =) )
אני מוכר כי אני צריך אופניים פחות אגרסיביות, 6-6.5 אינץ' מהלך.
תמונה של האופניים:
http://lp1.pinkbike.com/p4pb4897566/p4pb4897566.jpg
האופניים שמורות, יש עליהם שריטות בגלל כמה נסיעות באוטובוס
בלי הצעות מצחיקות בבקשה....... |
פרטים |