| אופניים שנת 2008 נרכשו מהיבואן פדאלים לפני שנה בדיוק. בולם אחורי 130MM עבר טיפול תקופתי לפני חודש ויש עליו אחריות לשנה!!! בולם קדמי 140MM עבר טיפול מלא אצל קובי רוקשוקס. הוחלפו כבלים של ההילוכים צמיגים שודרגו לשואבלה ומקסיס טיובלס. האופניים מאוד שמורים ומטופלים היטב. מתלה ה DW-LINK שיש עכשיו באופניים כמו IBIS או TURNER (שעלות שילדה היא 10,000) פשוט מדהים. עברתי לזנב קשיח 29 וזאת הסיבה שאני מוכר. שורה תחתונה אין אופני שיכוך מלא 26 יותר טובים במחיר הזה. מבקש להתקשר רק למי שמעוניין לקבל פרטים לפני שהוא מגיע לראות אותם. נמצאים ברמת גן. |
פרטים |