אופניי תחרויות בקושי נרכבו!!! עברו טיפול לפני יומיים בעלות 500 ש"ח צמיגים חדשים, מעצורים חדשים, שרשרת חדשה... מחיר גמיש לרציניים. ניתן לראות את האופניים בצורה יותר ברורה מפה: http://2.bp.blogspot.com/_0hXCR5plzxs/S8HNCwhvtRI/AAAAAAAAACM/RQb2fLcyRdk/s1600/image-upload-31-739476.jpg