למכירה אופני AM מדהימות.התמונה מדברת בעד עצמה.אצלי חצי שנה.שמורות ומטופלות בקנאות.האופנים משודרגות מקצה לקצה.עושות הכל.נרכבו שבילים בלבד.מפרט מקורי לפני שידרוגים ניתן למצוא באתר של רוזן ומינץ. http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=202&ArticleID=1618&Page=1 צמיגים חדשים בני שבועיים 26X2.35 ספאשילייזד אסקר קונטרול.האופניים נמכרות ללא המוט כיסא של KS.בעת המכירה יורכב מוט כיסא של 400MM RACE FACE.למרידה מערכת ייחודית של דיסק צף.FULL XT. בלמים של מגורה לואיס באט.גריפים חדשים של ליזרד-סקין (סטיב פיט) לבנים.רפידות חדשות קדימה ואחורה.ערך האופניים מעל 15000 שח.תודה.אני מהקריות. בולם קידמי:TALAS 140 MM בולם אחורי:FOX RP 23. סט גלגלים של DT-SWISS צמיגים חדשים שעלו:400 שח. באש-גארד:200 שח. כיסא:350 שח WTB PURE V מעביר הילוכים קידמי XT חדש דנדש. האופנים עדיין באחריות מלאה של רוזן כולל קבלות. לא להתקשר סתם!!! האופנים נמכרות ללא הקליטים והמוט כיסא KS.(אפשרות בתוספת תשלום) הקונה יקבל פלאטים אדומים של WEELGO B-67 בשווי 350 שח. פרטים |
פרטים |