| איטנס עוזי שנת 2007. נמכרים בצער עקב בעיה בריאותית ומפני שלא מגשימים את מטרתם (רכיבה אגרסיבית)מעט לאחר סיום בנייתם. האופניים במצב חדש לחלוטין ונקיות לגמרי משריטות או עיקומים כל שהם. האופניים עטופות ב 'חליפת מיגון' שקופה ומיוחדת שאינה מאפשרת פגיעה בצבע השלדה ואינה פוגעת במראה השלדה. מייסבים חדשים בכל השילדה. בולם אחורי DHX5 קפיץ, בולם קדמי- מרזוקי 66 RCX2 180ממ 2007 , גלגלים אזוניק אאוט לוא , הילוכים- סראם 9X(הכל) , צמיגים – מקסיס מניון 2PLY , קראנק- הוזפלר הוויצר (הדגם היקר) , פדלים – וולגו B-77 , בלמים - סיינט 4 PISTON 2010 ועוד חלקי קצה אחרים. כמעט כל החלקים 2010 ובמצב חדש. האופניים מתוחזקות ומטופלות בקפידה והן באמת במצב יוצא דופן. |
פרטים |