אופניים ח-ד-ש-י-ם!!! אצלי כ3 חודשים, האופניים הם OVERKILL מטורף בשבילי! המחיר הוא לכל החבילה אבל יש גם אופציה לקנות את השלדה, בולם קדמי וגלגלים (את שאר החלקים אני יכול להעביר לאופניים הבאים) מפרט: שלדה- טיטוס אל גואפו 09 (שלדת ה6 אינטש של טיטוס) שיכוך מדהים ויעילת דיווש בצורה פנומנאלית (בולם אחורי RP23) בולם קדמי- FOX 36 TALAS RC2 חדש ללא שריטה!!!! גלגלים- נאבות HOP PRO 2 חישוקים של MAVIC EX823 טיובלס. כל שאר החלקים SLX וXT ד"א מחיר לכאלה חדשים הוא כ28000 ימכרו עם מוט כסא של איסטון |
פרטים |