במצב חדש. נרכבו 5 פעמים בתל אביב ולא היו בשטח בכלל, אפילו לא בדשא. שלדת בוטיק (מהיפות ביותר) במחיר החלקים שמורכבים עליה. נמכרות עקב חוסר שימוש מזעזע. http://www.tomac.com/bikes/2009spec.php#automatic המחיר כולל ספידומטר.
ביקורות על דגם הקרבון של השלדה הזו: http://www.mtbr.com/cat/bikes/xc-suspensio/tomac/carbide-xc/PRD_416029_1526crx.aspx