2009 במצב חדש! קסטה ושרשרת SHIMANO XT חדשים, צמיג אחורי חדש MAXXIS CROSS MARK TUBELESS , ברקסים שודרגו,חדשים, AVID ELIXIR S (מהקופסה לא היו בשימוש כלל) !! שודרג גם הקידון וה- סטם ל- TRUVATIV , יש זוג פנימיות + אוזן נוסף, בש גארד, פולים טיטניום של TOKEN .