למכירה כל החלקים של GIANT REIGN X 2 2010 http://www.giant-bicycles.com/en-GB/bikes/model/reign.x2/4887/39084/
אני מוכר את כל החלקים חוץ משלדה הד סט בולם אחורי וגלגל אחורי...הקטי כולל בולם קדמי כידון סטם גריפים ברקסים רוטורים גלגל קדמי מערכת הילוכים שלמה קראנק פדלים צמיגים כסא מוט כסא גמיש קצת במחיר ....לא יורד מחמש....רק הבולם הקדמי שווה את זה - כל החלקים חדשים לחלוטין לא נרכבו מעולם וכולם משנת 2010!!! |
פרטים |