אופניים WTP CRYSIS חדשים לגמרי , נרכבו פעמיים על ידי בחור עצל (חבר שלי) יש ברקס יש הכל אין שריטות בכלל אפשר לראות על הצמיגים שהם לא נרכבו בכלל מה זה כבר פעמיים וגם הוא לא עושה באני הופ אפילו.. יש פדלים פלסטיק של אודיסי שקופים שזוהרים בחושך ו-2 פגים חדשים של SALT +פנימית מתנה (חח?) אחלה אופניים בסך הכל לכל רמה יש עדיין אחריות קבלות והכל עלו 2800 והפדלים עוד 130 שקל בסך הכל חברה מעולה , דגם מצוין , הד טיוב 20.6 (גובה 1.60-1.80 גג) חדשות לגמרי הברקס גם חדש לגמרי עובד מעולה , נרכבו שלוש שעות סתם הלוך חזור ועוד רכיבה אחת קצרה בעיר משהו כמו עוד 4-5 שעות וזהו על זה מפסידים 700 שקל ? כניראה.. גמיש טיפונת לא בלרינה (למרות שהוא רקדן) האופניים בתמונה בלי הפדלים השקופים אבל אותם פדלים |
פרטים |