אופניים בנייה עצמית הורכבו בסלאלום חיפה Giant StP לא תימצאו כאזות מצב חדש דנדש! בולם Marzoci Bomber שמן אוויר 130 קניתי אותו חדש מהקופסא גם מצב מדהים פדלים Wellgo Sped עם קליקרים אפשר לירכב איתם גם רגיל בצבע צהוב קראנק Truvativ טורבינה מערכת ברקס הידראולי מצב מעולה רוטר קידמי+רפידות+צמיג קידמי הוחלפו גלגלים Mavic 521 גם אותם קשה מאוד לימצוא (רפידות אחוריות צריך להחליף ענין של 50 ש"ח) צמיגי Maxis גריפים Pro חדשים+קידון+וסטם(קידון וסטם אני יגיד לכם בטלפון אני פשוט לא זוכר) שיפטרים של אליויו+שרשרת kmc עם חוליה מיתפרקת בקלות גם הם חדשים קסטה במצב מצויין מוט כיסא איסטוון ! 400 ש"ח לחדש לעוד מידע תיתשרו האופניים יושבות במחסן מעל לשנה יצאו לכמה רכיבות בודדות לא כותב את זה סתם שווה בדיקה ובטח שאת המחיר מוכר עקב פרישה ואולי נסיעה לח"ל יש אפשרות ליקנות ציוד נוסף במחיר רצפה ממש כמו קסדת דירט קסדה רגילה מגנים איתמר 0526221019 מוכן לפרק אולי את האופניים תלוי כמה חלקים תירצו |
פרטים |