האופניים נקנו לפני חודש - חדשות לגמרי רכבתי עליהן 4-5 פעמים ! על הגלגלים לא רכבתי בכלל !(השתמשתי בסט אחר) אני מוכר בגלל שאני צריך את הכסף . את כל המפרט של האופניים אפשר לראות באתר הרישמי :
http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCBkModel.jsp?spid=45729&eid=4344&menuItemId=9249
באמת שאחלה של אופניים גם מהרכיבות הבודדות שהיו לי וגם אפשר לקרוא רי-ויוז באינטרנט רק שבחים . בקיצור מי שרוצה להרוויח 3000 שקל בקלות האופניים עולים 15,500 אם אני לא טועה .
|
פרטים |