| אינטנס עוזי שנת 2007. נמכרים בצער עקב בעיה בריאותית שהתגלתה בסמוך מאוד לקניה (לא תאונה)ומפני שלא מגשימים את מטרתם (רכיבה אגרסיבית). האופניים במצב חדש לחלוטין ונקיות לגמרי משריטות או עיקומים כל שהם. האופניים עטופות ב 'חליפת מיגון' שקופה ומיוחדת שאינה מאפשרת פגיעה בצבע השלדה ואינה פוגעת במראה השלדה. מיסבים חדשים. בולם אחורי DHX5 קפיץ, בולם קדמי- מרזוקי66 (RCX2 180ממ) שני הבולמים לאחר טיפול(שמן ואטמים). גלגלים אזוניק אאוט לוא 2010 , הילוכים- סראם 9X , צמיגים – מקסיס מניון 2PLY , קראנק- הוזפלר הוויצר (הדגם היקר 2010) , פדלים – וולגו B-77 , בלמים - סיינט 4 PISTON 2010 ועוד חלקי קצה אחרים. כל החלקים במצב חדש. האופניים מתוחזקות ומטופלות בקפידה והן באמת במצב יוצא דופן. |
פרטים |