דמו 8 , מידה מדיום . שנת 2006 + בולם בוקסר Team שנת 2007 (עבר טיפול לפני כחצי שנה ). גלגלים חדשים DaBomb + ברקס קדמי הוחלף ל Shimano saint 2009 .ברקס אחורי ג'וסי 5 . כידון חדש. מעביר אחורי חדש Sram x7 עדיין לא נרכב .צמיגים Minnions 2.5 טיובלס בייתי .אופניים מדהימים .זוג שני בבית . האופניים לא נרכבו בתקופה האחרונה ונמכרים כדי לעבור לאופניים פחות אגרסיביים .