אופניי AM מצויינות. שנת 2007 נקנו בתחילת השנה (2010) מרוזן ומינץ. משמשות כזוג שני (משומשות פחות). שודרג כידון, סטם, מעביר אחורי,וצמיג קידמי. מחיר מחירון של האופניים האלה הוא 12 אלף. אני רוצה עליהם פחות מחצי מחיר. אני מוכר אותם בגלל מעבר סגנון רכיבה וחוסר שימוש באופניים (אני כמעט ולא רוכב XC\AM) בולם קידמי 130 מרזוקי בולם אחורי פוקס R גלגלים SUN RINGEL וכו' פרטים נוספים בפלא. טיפה גמיש