| כל המפרט שנת 2008-2010.(חוץ מהשילדה) בולם קידמי888RC 200 מ"מ - חוזר מטיפול עוד יומיים..בולם אחורי , MANITU S4עבר טיפול לפני שלושה שבועות. ברקסים מגורה לואיס באט 2010 - חדשים מלפני כ- חודשיים , רפידות חדשות. קראנק סיינט פלטה אחת עם צ'יין גייד E13 2010.- חדש , הורכב לפני כחודש. גלגלים DA BOMB DARIM 2010. על נאבות פאן 2010. מעביר אחורי שימנו סיינט 2008 כידון טרובטיב הוספלט 2008 על סטם הוספלט 2008. צמיגים- maxxis minion DH 2.5 2ply חדשים עברו רכיבה אחת. אפשר בשבת, |
פרטים |