שנתון 2006, מידה M אופנים מדהימות במצב טוב - נקנו במצמן ב-2007 כחדשות שלדה Enduro Elite, כל שאר הרכיבים - Comp (ברקסים הידראולים, הילוכים שימנו דיאור). רכבתי עליהם פחות משנה ואז הפסקתי, סגנון אול מאונטיין אגרסיבי. האופניים במצב טוב - שילדה קצת שרוטה, כל המערכות במצב טוב למעט הקסטה הגדולה בגלגלי שיניים הקדמיים.
כידון הוחלף ליותר אגרסיבי של Husselfelt צמיגים גם הוחלפו ליותר אגרסיבים (מקסיס וקנדרה) פדאלים הוחלפו מהפלסטיק לפדאלים של Wellgo
אני מוכר גם את כל הציוד הנלווה שלי, מכיוון שהפסקתי לרכב כבר לפני שלוש שנים... - קסדה מלאה 661 ברבו קרבון - מגני רגלים ומרפקים 661 - כפפות ממוגנות ומאווררות ספשלייזד - קסדת חצי של Bell - כפפות קצרות של Bolt - שתי פנימיות של מקסיס |
פרטים |