ופניים גרמניות במצב חדש. אין שום שרותות או דנטים. לא ראו שטח. אופניים מעולות נוחות וקלות. גימור של השילדה יפיפה כמו אצל כל אופני Cube. איבזור Shimano כולל מערכות הילוכים, ברקסים ונובות. צמיגים של Schwalbe כמו חדשות. מזלג Suntour XCM V2 עם נעילה, עובד מצויין קצת גמיש לרציניים. http://www.youtube.com/watch?v=WDp7dUyn9uI אותו דגם אך בצבע שחור מט (יותר יפה).
מפרט זהה לדגם 2011::
http://probike.co.il/viewProduct.asp?ID=126
|
פרטים |