הדגם הכי טוב שיצא לאנדורו, ע"פ כל מגזין ופורום בעולם! השלדה באחריות! מכונת האול מאונטיין הכי טובה בהיסטוריה! נקנו על ידי חדשים ממצמן ת"א בסוף 2009!! לא כמו כל השלדות הגמורות שיש פה! יש קבלה ואת המדריך עדיין בשקית, בולם אחורי DHX 5 AIR מגיעים יחד עם 2 לינקים לשינוי גיאומטריה!
עליות, ירידות, מישורים, טיולי מדבר, סינגלים... האופניים האלו עושים הכל!
רק הגלגלים (XT All Mountain TUBELESS) והבולם (LYRIC U- TURN 115- 160) לבד שווים 6800 ש"ח!
בקיצור תמונה אחת שווה 1000 מילים,רכיבה אחת תשאיר אתכם בלי מילים בכלל.. נא לא לשלוח הצעות מיותרות בפרטי! בטרייד אין נותנים לי עליהם 6500!
גמיש מעט לרציניים בלבד. |
פרטים |