נתחיל בפירוט: בולם קדמי fox vanilla r 130 mm. בולם אחורי fox float rp3 pro pedal. קראנק truvativ stylo. בלמים magura julie. הילוכים:אחורי-XT קדמי-LX שיפטרים-דאור. גלגלים:חישוקים WTB speed disk. נאבות-LX. צמיגים:קדמי-tioga. אחורי-kenda nevegal. כידון קרבון-monkey lite xc-cnt composite. האופניים במצב מצויין!שמורות ומטופלות!רק השיפורים עלו כ-1500 ש"ח!השבוע עברו טיפול! אני מפתח תקווה. בבקשה אל תתקשרו סתם..ולא בשבת. |
פרטים |