אני מוכר אותם לחבר שטס לתאילנד. המחיר סופי בהחלט!! האופניים שמורות ומשודרגות בכל טוב. שווי שידרוגים כ 4000 ש"ח. החבר רכב עליהם שבילים בלבד ולא התעלל בהם! המפרט הרגיל: בולמי פוקס מקדימה ומאחורה (מקדימה 130 מ"מ עם נעילה מאחורה RP2 פרופדל) מעביר XT מאחורה ,שיפטרים ומעביר קידמי LX ברקסים AVID JUICY 5, השידרוגים: צמיגי Bontrager XO, גלגלי 2011 Bontrager Race Lite Centerlock Disc , שרשרת חדשה PC-991 , קסטה חדשה Shimano CS-M770 XT , כבלים של המעבירים XTR , קרנק חדש LX M582 175mm , ופדים של הברקס האחורי. |
פרטים |