האופניים במצב טוב כמו חדש, האופניים עברו טיפול כללי לפני שבוע. אופניים בנות חצי שנה (6 חודשים) , שמורות מאוד ! לא נרכבו הרבה, בעיקר בעיר ובסינגלים של קרוס קאנטרי רגועים בלבד. שידרגתי את הרוטור של שימנו ועכשיו העצירה מעולה. עוד תמונות : (בשביל לפתוח צריך להעתיק את הכתובת) 1 - http://up351.siz.co.il/up1/andnzzjjfjzg.jpg 2 - http://up351.siz.co.il/up3/kdfnrnktlmzm.jpg 3- http://up351.siz.co.il/up2/mgkmjtuojjz4.jpg 4 - http://up351.siz.co.il/up3/mtt2uwyywoiz.jpg
עוד פרטים בפלאפון -
|
פרטים |