מידה 19.5 בולם קדמי פוקס פלואט 130 מ"מ , אחורי פוקס 5אינץ RP2 עם אפשרות פרו-פדאל וכיוון ריבאונד. מערכת הילוכים XT , קסטה חדשה לגמרי. ברקסים Avid juicy 5 , גלגלים שודרגו ל-bontrager race lite disk central lock (עלותם 2850 ₪) צמיגים חדשים (כמה עשרות קילומטרים) bontrager XR0 2.1 team issue (עלות 500 ₪ הצמיגים הכי קלים ומהירים שיש ברוחב כזה, אפשרות לצמיגים אגרסיביים יותר ברמה מקבילה). קראנק שימנו deore LX . כידון חדש רחב 720 מ"מ(funn fatboy) , סטם הוחלף ל70 מ"מ (הסטם והכידון לא בתמונה).
האופניים במצב חדש , יותר מכך הם ללא שריטה , אוחסנו אצלי בסלון וטופלו בקנאות והם במצב תערוכה פשוט. אופניים קלות מאוד יחסית לגובה המהלך והמידה (12.8 ק"ג עם פדלים) , מטפסות עליות בקלות לא נתפסת ועם עבירות מצוינת בשטח.
אפשרות החלפה לאופניים זולות יותר עדיפות ל-XC אפשרי גם זנב קשיח,סינגל ספיד,29..מה שבא.
|
פרטים |