שלדה במצב טוב (אין סדקים או מכות וכל ההברגות שלמות ולא חרושות) יש לה שריטות בגלל מתקן אופניים של חבר ובגלל כמה נסיעות באוטובוס
נמכרת עם קראנק טרובטיב האספלט, צ'יין גייד ל2 פלאטות טרובטיב שיפטגייד, בולם פוקס ואן R, מעביר קדמי LX, כסא ומוט כסא I BEAM ונאבה אחורית פורמולה ועוד בוטום בראקט חלופי ויש לי גם הד סט של קיין קריק למי שרוצה.
מוכן להחלפה על בולם אחורי טוב (DHX 5.0 אוויר או קפיץ, רוקו WC, ויויד 5.1) במידה 8.75 אינץ' על 2.75 או באופני סטריט עם הוספת כסף מצידי אם צריך
תמונה של השלדה: http://lp1.pinkbike.org/p3pb6192976/p3pb6192976.jpg
לא להתקשר מחסוי |
פרטים |