גר בבאר יעקב. (מרכז, ליד נס ציונה.) אופניים במצב חדש! נקנו לפני חודש,5 שנים אחריות על השילדה (נס ציונה - ספין בייק). החלפתי צמיגים חדשים של Mechelin,שילדת אלומיניום, בולם RST,הילוכים של SHIMANO 21. מתאימות לכל תנאי השטח. גמיש במחיר, נמכר עקב שדרוג (אני רוצה להביא אופניים ברמה יותר טובה.)