אז ככה האופניים ניקנו ב2009 השלדה נקיה מערכות ultegra sl לאופנים שרשרת חדשה שנירכבה רק פעם אחת בשובי של 600 שח האופנים לא נירכבו מטריאתלון אילת 2011 ובכללי לא נרכבו הרבה ככה שהם סתם שוכבות אצלי האופנים שמורות בקנאות יש להם אירובר תיקני נפרד מהם בצער עקב גיוס לצה"ל.גמיש במחיר
פרטים
מודעות נוספות של אלון מיקום בארץ:
הגליל העליון ואצבע הגליל
(לפי הרישום לאתר)