למכירה אופניים חדשות לגמרי!!לא נרכבו בכלל!! שלדה מדיום + בולם RP3 שנת 2010 באחריות+קבלות מונטיל.בולם קדמי FOX TALAS 150 QR15 FIT .ברקסים FORMULA ORO BIANKO .גלגלים BONTRAGER RACE LITE על נאבות DT + HOPE ציר 15 קדמי. קראנק +מעבירים XT . שיפטרים XTR. .צמיגים חדשים tubless .מוט כסא TOMSON . ועוד הרבה דברים טובים ..לא ראו שטח.!!ערך סך החלקים 23000 שח. נמכרות בצער עקב בעית בריאות.