ברשותי בולם ROCKSHOX REBA TEAM 2007 שחור עם נעילה מהכידון, תושבות לV-BRAKE, סטירר באורך 25 ס"מ. הבולם במצב חדש!! שריטות מינוריות מהזזת האפניים בבית. הבולם מכוון על 85 מ"מ אך ניתן להעבירו ל100 מ"מ. מורכב על אופני הארדטייל שרוכבים עליהם פעם בחודשיים בשטח ופעם ב10 ימים בתוך העיר. מעוניין למכור או להחליף ראש בראש עם SID משנת מודל דומה ומעלה עם נעילה בצבע שחור, לבן או כסוף. לבולם שאני רוצה חייבת להיות הכנה לV-BRAKE נמצא בתל אביב |
פרטים |