WTP TRUST 2011,מהקומפלטים היותר טובים שיש בארץ. כמעט כל חלק באופניים הוא 100% כרומולי,אופניים קלות במיוחד - 11 קילוגרמים. מתאים גם לרוכבים גבוהים בגלל השלדה הגדולה(21") והכידון הגבוה(8.25").האופניים אגרסיביות ביותר ובנויות מחלקים חזקים,למרות המשקל המאוד מאוד קל שלהם.מתאימים לרוכבים מתחילים ומתקדמים,אופניים מעולות ועסקה מעולה בכלל. האופניים במצב מושלם,עם שריטה אחת קטנה או שתיים,שמרתי עליהם יפה,לא רכבתי אגרסיבי בכלל,ואני בעצמי עובד בחנות אופניים אז מי שיקנה יכול להיות בטוח שהם שמורות ומטופלות ועברו את כל הטיפולים שהם צריכות ממש חדשות,גריפים(ידיות) הוחלפו לגריפים עמידים יותר ונוחים יותר ממש לא מזמן (ODI LONGNECK). עסקה מעולה,לא לפספס,צירפתי תמונות.
*אם מצאתם את הדגם WETHEPEOPLE TRUST יותר זול ממה שאני מציע,כנראה זה דגמים של שנים קודמות(2009,לא יצא 2010),השיפור בין המודל של 2009 ל2011 הוא משמעותי מבחינת משקל חוזק חלקים וקצת מבחינת גודל.
*אני גר בתל אביב לכן זה לא צריך להיות בעייתי להפגש על מנת לבצע את המכירה. |
פרטים |