| האופניים שנת 2009 ונקנו ב2010 לא נרכבו הרבה. בעשרה חודשים האחרונים נרכבו פעמים אחדות. ובארבעה חודשים האחרונות לא נרכבו בכלל. האופניים לפני שבוע יצאו מטיפול שבו הוחלפו צמיגים גריפים רפידות קדמיות ובולם אחורי חדש. הבולם הוחלף ל Xfusion o2 rpv על הבולם החדש אחריות לשנה. ברקסים שימאנו M486 הידראולי עם רפידה קדמית חדשה. הברקסים מצוינים. שיפטרים דיאור ומעבירי דיאור צמיג קדמי Tioga blue dragon 2.3 צמיג אחורי Tioga Yellow kirin 2.1 האופניים יגיעו עם באשגארד של PILO וספידומטר של VDO. האופניים במצב מעולה! אפשר גם לשלוח SMS גמיש |
פרטים |