| אופניים במצב חדש שקיבלתי מתנה ואין לי בהם שימוש,האופניים נרכבו מספר פעמים ספורות על ידי ורק בתוך העיר ובכביש,שמורות בלי שום שריטה פשוט כמו לקנות חדש. פרטים על המפרט של האופניים: דיסקים פרפר דגם 2011 160" בולם רגיל שעושה את עבודתו טוב 100מ"מ גלגלים מאסיביים ביותר עם ג'יפה בשני הגלגלים (חומר למניעת פנצ'רים) הגלגלים דורסים פשוט הכל תענוג לרכב איתם. הילוכים SHIMANO ACCELA כל האופניים אלומיניום מלא. לעוד פרטים להתקשר בטלפון למטה =] (אני לא מצליח להעלות את התמונה אז אפשר להיכנס לקישור הבא: http://www.siz.co.il/my/oy1gekjytzjq.jpg ) |
פרטים |