אופניי דאון היל מדהימות!! שילדה Stab Delux 2009, בולם קדמי 888 אחורי fox van r, גלגלים אלקס רימס. מעביר XT, ציין גייד e13, כידון שטוח של sixpack, סטם אינטגרלי של סאןליין.. מערכת ברקס צף שמבטלת השפעת בלימה על עבודת בולם בירידות!!, ברקסים הייס סטרוקר ACE 4 פיסטונים בקליפר, אופניי דאון היל חזקות ומהירות במצב מצוין!! לא לבעלי לב חלש.. רוצה למכור כי אין לי כסף לאוכל..