לפני כמה ימים שמתי לב שיש לי סדק קטן בשילדה לכן אני מוכר את החלקים כקיט במחיר ממש טוב , כל החלקים חלקי קצה ! בולם קידמי -rockshox lyrik solo air 160mm בולם אחורי-fox rp2 ברקסים-formula oro k24 גלגלים-mavic 321 על נבול DT צמיגים-maxxis minion 2.35 חדשים קראנק-shimano xt +מוליך שרשרת לשתי פלטות E13 מעביר אחורי -sram x0 שיפטרים-sram x9 גלג"ש+שרשרת-shimano xt כידון-race face ידיות כידון-odi חדשים -מוט כיסא מתכוונן-X Fusion +כיסא WTB DEVO בקיצור צריך רק שילדה ויש לכם אופני קצה. כמובן שאפשר לקנות את האופניים גם ככה ולתת ריתוך קטן . כמו כן ניתן להזמין שילדה חדשה מהחברה במחיר סימלי יחסית !
|
פרטים |