בולם שנת 2008 שמגיע עם קרטריג' בעייתי מחברת היצרן. עבר קדיחה והפך ליהיות אמבט פתוח. ועכשיו עובד לכל אורך המהלך שלו! (בולמים מהשנים האלה נותים להינעל למהלך של כמה סנטימטרים בודדים)
החלף שמן לשמן חדש. יש שריטה קטנה על הרגלף לא משפיע על העבודה ולא גורם לנזילה. החור שאליו נכנס המפתח אלן בציר טיפה הרוסה מהבעלים הקודמים. אבל אם להישתמש בזהירות הכל עובד נסגר פיקס.
המחיר טיפה גמיש. אני מאריאל ויכול להגיע לת''א |
פרטים |