האופניים נמכרות לחלקים לצערי הרב עקב סדק במשולש האחורי, אפשר לקנות את החלקים בנפרד או את הכל ביחד כולל השילדה: גלגלים QUAD 3.2 + נאבות QUAD צירים 20מ"מ ו 12 מ"מ + קסטה SRAM X.O במצב טוב מאוד- 1100 שח , ברקסים XT 2008 + רוטורים עובדים כמו חדשים! -500 ש"ח , כידון sunline 745 מ"מ - 100 ש"ח , סטם HUSSFELT - אורך 40 מ"מ - 80 ש"ח , הד סט TOKEN מיסבים סגורים - 150 ש"ח , מעביר SRAM X9 + שיפטר X7 סראם - 100 ש"ח , קראנק RACE FACE DH+ בוטום בראקט - 200 ש"ח , בולם מרזוקי 66 RCV 2008(יש לו בעיה קטנה ולכן נמכר בזול 500 ש"ח בנוסף עבר טיפול בשיפ. התיקון עולה 400 זאת אומרת בולם במצב חדש ב 900 ש"ח) , בולם אחורי FOX DHX 5 200 מ"מ שנת 2009 מגיע עם שני קפיצים 300 ו 500 - 600 ש"ח , מוט כיסא טלסקופי עם סוגר KCNC וכסא CONNCEPT + מוט כסא רגיל - 250 ש"ח , צ'יין גאמוט + באש גארד גאמוט - 200ש"ח , המחיר שמצויין בכותרת של המודעה זה אם קונים הכל ביחד, בנוסף אפשר לקנות הכל ביחד בלי הבולם הקידמי ב 2600 ש"ח - מחיר מציאה באמת לכל החלקים. לשאלות והסברים להתקשר בכיף זמין כל הזמן....
|
פרטים |