| למכירה עסקה שווה! אופניים שאני בניתי חלק חלק מהחלקים בין הטובים שיש! שלדה זנב קשיח אגרסיבית של DA BOMB בולם של מרזוקי עובד כמו חדש ברקסים של אוויד חדשים גלגלים של DABOMB על נאבות של HOPE PRO 2 ועוד.....! עסקה שווה! מוכר גם בנפרד: זוג גלגלים של DABOMB שכבר לא בשימוש מעל חודש ברקסים הייס ניין שלא בשימוש באש גארד של KCNC שלא בשימוש בולם מניטו שרמן מתכנוון 130-90 מצב חדש שלא בשימוש גמיש במחיר!!!!!!!!!!!! פורש מהתחום ואין לי מה לעשות יותר עם המפלץ על גלגלים הזה צריך את הכסף.... עסקה שווה!!! הושקע הרבה כסף באופניים האלה! אופניים שמורות! ואין עליהם הרבה שעות רכיבה! תמונה בקישור הזה: http://www.siz.co.il/my/nojbkqm0emw5.jpg |
פרטים |