אופניים שנרכבו פחות מ3 חודשים ועמדו בבית במשך שנה וחודשיים בערך עקב זה שעברתי לגור באילת והאופניים נשארו בבית. לפני שהפסקתי לרכב האופניים עברו מספר שדרוגים מהקור. כידון SIXPACK MILLENIUM אורך 720 סטם קורי 50mm ברקס אחורי אוויס אולטימייט קרבון ח-ד-ש עם רוטר 8' מערכת הילוכים X7 שרשרת XTR קסטה שימנו XT M770 חישוקים S TYPE נקיים ממכות. אין חופשים בנאבות. לפני שימכרו יעברו טיפול כולל שימון וכיוון כל המערכות. אשמח לקבל הצעות מחיר. יום טוב
http://www.siz.co.il/my/jzuwhd3oyomw.jpg http://www.siz.co.il/my/umun1yohj2ld.jpg http://www.siz.co.il/my/t2wizeoyy3ty.jpg |
פרטים |