שילדה שנת 2009-חוץ מהבולמים והגלגלים כל,אבל כל! החלקים עברו שדרוג,ולא הגיעו עם האופניים.
בולמים קדמי FOX F RL 32 אחורי- FLOAT RP2 היו לפני חודש בטיפול בציודים סגולה,יש להם אחריות לעוד שנה.
בלמים -XT 2011,רפידות שמאנו ספייר.
שאר מערכת ההינע 10 הילוכים(מעבירים,שיפטרים,קראנק,קסטה)XT 2011.
מוט אוכף של KS דגם 950 עדיין באחריות.
אוכף של FIZIK vitesse HP חדש לגמרי.
עוד כל מיני שיפצורים קטנים נחמדים בוורוד להשלמת הלוק הנשי....כבלים,קוויק ריליס,קרניים ועוד.
האופניים מטופלות(אי אפשר לדבר בלשון זכר על אופניים כאלה) בצורה הכי טובה שיש,לפי הספר,ונראות כמו חדשות!!!
|
פרטים |