| אופני שבילים- XC מעולים, שלדה מהדגם חדש 2007, צבע אנודייז שחור – נראים טוב, מעביר קדמי XT,מעביר אחורי DEORE,בלמים שימנו XT 2008, בולם קדמי 100 מ"מ קל מאוד ומקצועי מניטו R-7 שנת 2010 רכבתי עליו שנה בלבד, קראנק XT, כידון קרבון גלגלים חדשים מהשקית שימנו SLX,מיסבי היגוי חדשים, מוט כסא חדש,בולם אחורי 4" פוקס RP23 .שני הבולמים אחרי טיפול אצל המכונאי הראשי במצמן.האופניים טופלו באופן מקצועי ויימסרו במצב טוב.אשמח לתת פרטים נוספים. |
פרטים |