יחס אחיזה / מהירות גלגול מצוין. אידיאלי לשבילים / XC אגרסיבי. נרכבו חודש וחצי והוחלפו מחוסר התאמה (הגיעו על האופניים של אשתי) אחד ב - 70 , שניים ב - 120 ביקורת: http://www.mtbr.com/cat/tires-and-wheels/tire/wtb/exiwolf-2-3/prd_414921_151crx.aspx בשופ הרים: http://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=761