אופניים מצוינים ! במצב חדש ללא דנטים וללא כלום מפרט קצר : שלדה : Kona CoilAir 2008 גלגלים : Maxsis ADVANTGE גריפים : ODI כיסא : WTB מזלג : Marzocchi 55 160 מ"מ בולם אחורי : FOX RP2 ברקס קידמי : Shimano M446 BL M445 הילכוים : Shimano LX ' DEORE לפני שבוע האופניים עברו טיפול בבולם הקידמי והוחלף ברקס קידמי בשווי 800 שקל(יש קבלות) האופניים נקנו בסלאלום ומאז נרכבו רק בעיר ובשבילי כורכר השקעתי על האופניים האלה דיי הרבה לרצניים בלבד לא לחוץ למכור אז לא להתקשר סתם אם אני לא עונה אפשר לשלוח לי הודעה באתר או באיימל עדיף באתר ותמונות נוספות גם כן בהודעה באתר
|
פרטים |